Råtthuvud.

Min dag startade med ett vänligt mail. Jag hade ,igår, lagt ett bud på ett rådjurshuvud. Fick svar : "För den summan kan du få ett råtthuvud!!! IDIOT!!!" Jag blev helt paff. Svarade: "Har ingen koll på vad sånt kostar . Finns ingen anledning att kalla mig idiot"- Fick svar: "Förlåt då. Men har du ingen koll så kan du inte bara häva ur dig en summa!!!" Jag svarade :"Det står -BUD- i annonsen. Jag accepterar att du slänger mitt bud om det är för lågt. Jag accepterar docj INTE att du kallar mig idiot. Ha en bra dag." =) Jag SKULLE tackat JA till råtthuvudet istället! ;) "Ja,men har du ett uppstoppat råtthuvud?! VArför sa du inte det?! Taget!" ;) Undrar hur jäddra förbannad han blitt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0