Sjuk-tv.

Glott på ett avsnitt av Biggest Looser. Får alltid en klump i halsen när jag kollar på det programmet. Av en ganska märklig anledning. Sitter å önskar att jag var sådär överviktig så att jag kan gå ner i vikt å bli sådär lycklig. Skumt va ? =) jag önskar ju såklart inte det,men de ser så glada ut när de klarat det dom ska!
Nu är det Sjunde himlen . Det är så gulligt så jag kräks. När man inte trodde det kunde bli sötare så hittar den söta lilla tjejen en söt liten fågelunge.
Tror jag ska gå ut en sväng sen. Man ska väl inte gå ut för tidigt när man är sjukig,men min rygg mår inte bra av att ligga still. Så en liten tur får det bli. Sen kommer dom och ska kolla på lägenheten. Dennis säger att man ska ha fin mat i kylen för att locka eventuella köpare . Att det speglar hur dom kommer få det. Well.. dom lär inte bli så impade av mina 3 öl och hamburgaredressingen från Eldorado. Nåja, ska ju inte SÄLJA så dom kanske inte kollar där. Kanske ska spraya litta bulldoft i lägenheten dock..och kanske hälla upp litta praliner i pralinskålen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0