Tänker spendera kvällen med att gråta en skvätt.

Ja så illa är det faktiskt. Jag kan knappt sitta, knappt stå,knappt ligga. Min rygg,min nacke och mina axlar KÄNNS. Det är inte kul att känna sig som 85 när man nyss fyllt 25 :´( Det är inte så att det känns ibland. Har fan jämt ont. Hjälper inte att springa till kiropraktorn. Det hjälper bara temporärt. Så himla less på detta. Ska ja leva resten av mitt liv med att ha så här ont blir det inget roligt.
Sol idag har det varit iallafall. Gick ut på lunchen och käkade laxsallad på en bänk bland småfåglarna. Love it. Sol och djur förgyller dagen. Jobbade länge ty jag var inne i någon slags  måndagskoma och kände mig väldigt effektiv. När jag väl gick fick jag höra att tåget var försenat. Fick vänta två timmar så jag passade på att shoppa. Inget jag kände för direkt ,men att gå är det som gör minst ont och jag behövde ett par vårskor. Kan inte traska runt i vinterkängor hela våren! Hittade ett par vårkängor i brunt och ett par GULA sandaler. I knooow. Ogillar egentligen gult, men de var fina^_^.
Ska ha visning på längenheten imorn,så egentligen kanske jag borde städa. Men jag orkar faktiskt inte. Ska försöka skraffsa ihop lite kläder så golven syns iallafall. Sen tar jag min tandborste och går över till Dennis place. Han har ju tråkigt nog åkte till Norge och stannar där tills onsdag :( men jag sover där för allt jag behöver till imorn har jag glömt där. Tur för honom att han inte är hemma, då hade han fått höra massa gnäll ikväll. Synd för mig ^_^miss ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0