Ulla-Bella.

Yeah that´s me today! Styrt med massa pappersarbeten i eftermiddag. Djupa veck i min panna. I like it. Deklaration är så SKOJ! Speciellt i sista minuten. Det gör det hela lite mer...spännande? Vill flytta till ett land där dom inte deklarerar utan dekorerar och dirigerar istället. Det låter mysigare. Känner mig allmänt nyttig idag. Ja asså, baguette och daim är kanske inte det man ska räkna till nyttigheter..men jag syftade inte på mat i detta fall. Jag har tagit tag i litta saker idag som gnagt min vardag lite. Det är bra,man ska ta tag i saker, det är skönare för axlarna. Ska snart trippa iväg till Dennis. Han kom hem från Norge idag. Så vi ska fira att han är lusekoftefri ,med grillad kyckling . Det är så man firar här i Tranås har jag lärt mej. Man äter kött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0