Ursäkta , vad kostar en fråga?

Gillar inte denna dag riktigt. Missade tidiga tåget pga att min klänning gick sönder precis när jag skulle gå. Jag valde mellan att gå nude till jobb eller att ta nästa tåg. Valde det tråkigaste alternativet. Det är inte kul att skrapa rutorna på bilen på morgonen. Det känns inte alls sommar och inte alls så befogat att ha sandaler. Men jag körde på det iallafall. Har varit litta småarg idag. Världen är bra orättvis ibland. Man ska inte räcka ut handen och tro att det uppskattas. Well, jag gör det iallafall, för hoppas någonstans att det lönar sig i slutänden. På tåget hem somnade jag bredvid en gubbe som luktade fisk. Vaknade i Boxholm av att tågvärden pratade alldeles för högt."VI vill meddela att tåget är 11 minuter försenat. Ska ni med någon buss,kontakta tågvärden. Kontakta även tågvärden vid köp av biljett och frågor." Ursäkta,vad kostar en fråga? Fiskgubben hade ersatts med en sur tant som luktade något värre än fisk, tantparfym. Nyss hemkommen och har så mycket jag skulle behöva göra. Städa, diska,skicka paket, hämta paket , packa... Ska gå till Dennis sen och ha litta fredagsmys. Hoppas på en skräckfilm och litta snask. Men inte för mycket snask! För jag har inte tränat sen i tisdags:( Hinner fasen inte med. Det är match på måndag! Hoppashoppas jag blir uttagen. Fotbollen är det roligaste som finns. Jag vill färga håret blått. Köpte en peruk på tradera och fick den igår. Föll i kärlek i den. Jag har en plan. Vi får se när den går att förverkliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0