Varmkorv å vin.

Kvällen räddades med varmkorv och vin =) Vinet var äckligt dock och passade inte så bra ihop med ketchup. Bytte ut till ananasjuice. Mumma!Passade dock inte heller så bra med ketchup. Dumpar nog ketchup nästa gång. Lyxade till det med fruktsallad till efterrätt och matade Dennis tår med Polly. Tyckte dom kunde växa till sig då jag köpt ett par 42:or åt honom som inte passade.

Glott på en usel skräckfilm F. Sådana finns det gott om. Får hoppas den Norska skräckisen vi ska se nu är bättre. Jag vet...låter inte så lovande ;) men vi såg en norsk skräckis för ett tag sen som heter Fritt vilt och den var överraskande .. okej. Dokumentären Ångrarna var bra. Se den.

Ni vet hur man jämför många människor med djur. Det finns gott om de som liknar rävar och rådjur. Råtta är också en ganska så vanligt förekommande liknelse. Idag fick jag dock nöjet att se både grävling och delfin! Ovanligt. Själv anser jag mig tillhöra kategorin mus/hare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0