Yesterday.

Tävlingen dårå. Hmm. Ah det gick ju inte hela vägen, som man brukar saj =P Jag tyckte nog ändå det gick hyfsat bra och får hoppas någon ringer och röstar på mig den 10e maj. Dennis mor å far åkte med mig . Det är jag glad för! Hade inte velat åka själv och dom var utmärkt sällskap. Kändes jättebra på soundcheck ,trots att mina knän skakade. Jag har sån jäddra scenskräck! Jag vill GÄRNA komma över den och hoppas att det hjälper att stå på scen litta då och då. Blev lite besviken när man aldrig går längre ^_^ men vägrar samtidigt anpassa mig för mycket när det gäller låtskrivandet. Om jag gör låtar för att pleasa andra förlorar det liksom sitt syfte . Får berätta mer om tävlingen sen när man får göra det ;) På väg hem käkade vi på en vägkrog. Eftersom Dennis föräldrar var så snälla och skjutsade bjussade jag på käk. "Ska DU betala?!" frågade restaurangmannen. "Jag känner mig generös idag" svarade jag. "Annars brukar det vara männen som betalar" sa han. " Du vet väl inte vad jag var innan jag kom hit" kontrade jag. Han såg helt förskräckt ut stackarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0