Yey me!

BRA jobbat Joss BRA jobbat! ÄNTLIGEN tog jag tag i disken! Den har legat där och förökat sig i fleraflera...flera dagar. För att beskriva hur illa det var kan jag berätta att jag igårkväll åt yoggi i ett vinglas,med en plastSLEV. Och imorse åt jag ingen yoggi alls ty jag fann det för svårt att få upp den med tårtgaffeln... Så JA det var dags.
Jag är less på besservissrar. De stör mig något så fruktansvärt. Det är så frustrerande när vissa inte förstår att de sätter sig själv på för höga...kossor? Man vill bara plocka ner dom och låta kossorna slicka dom på ögonlocken och säga "precis sådär strääääv är du" :)
Jag råkade köpa 15 ägg när jag hade 13 kvar. What to do!? Håller på att koka upp de där 13 nu och får väl se till att trycka i maj dom innan dom traskar ut. Fasen det är ju påsk snart och kan man börja julpynta i oktober så kan jag börja smaska ägg idag! Nu ska jag slå på tvn å slöglo litta och käka...ägg. Sen bli det till att sova...och snaska ägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0