After...work?

Nu när dagens jobb? är gjort,ska jag snart på after...work? Det ska bli trevligt! Det blir käk och musikquiz. Jag är dålig på det. Sist hann jag inte äta upp min mat för att jag var för upptagen med att skriva! Denna gång ska jag koncentrera mig på maten och låta nån annan skriva. Mellan tuggorna kanske jag slänger in något självskrivet svar som typ "Lotta Engberg!" eller "Kött!". Jag är glad jag har så många riktiga vänner. Imorn är det dags för inspelningen så jag ska gå hem i tid ikväll. Är såklart nervös. Igen. Men det kommer gå bra. Jag är säkrare på mig själv denna gång. Å va fasen, vi har fem timmar ,så NÅT måste ju fastna ;) Kul! ska det bli. Tycker om när det händer massa saker!...sålänge "massa saker" inte är "tvätt,städning,lassagneätning,bockhoppning och finsk dockteater".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0