Billiga kassar.

Jag är lite besviken . Jag är dåååålig på att storhandla. Tog träningsväskan över axeln och traskade iväg mot Willys. Tänkte att jag skulle handla massa mat. På vägen mötte jag D och han gav mig skjuts! Snällt! Passade på att handla ännu lite mer då jag slapp konka på det. Köpte massa grönt och frukt och grejjer. Nu ska jag ta tag i det här! Ingen hämtmat/snabbrätter på vardagar! Det är mitt nymånadslöfte =) Ska laga mat istället. Kom till kassan med två överfulla korgar. Yay,tänkte jag ,MINST 500:- måste detta gå på. Ville ha känslan av STORHANDLING. Ping! 274:-! Fail! =) Ahja, tyckte jag fick massa för pengarna iallafall =)
Har redan börjat laga mat. Det blir köttfärs med kidneyröra och minimorötter. Imorgon,på onsdag, dan efter det, å dan efter det å .... :P
Nu ska jag ta min nygjorda smothie å glassa ner mig i fåtöljen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0