In to the wild.

Jag har en ensam och fridfull fredag med filt ,fåtölj och fff...ljus(ok där sprack F-versen). Hyrde en film på ICA och köpte en annan. Köpefilmen blidde "Into the wild". Jag pröjsade 59 riksdaler. Betalar man så lite för nåt så kan man leva med om man vid senare tillfälle skulle upptäcka att det var ett dåligt köp. Då brukar jag tänka att det är en lunch jag köpt och den får man ju ändå inte nån nytta av längre fram i livet. Såg nyss "Into the wild". En film som handlar om en kille som går ut och sen dör han. Den var vacker,sorglig,fin,underbar och..tråkig. Jag är ledsen. Den är säkert jättebra och värd alla fina ord och jag vet att den handlar om djupare saker än svampplockning och död. Men jag var inte på sånt humör. Satt inte ner hela filmen. Gjorde lite annat under tiden. Städade, dansade och ritade. Sånt tycker jag iochförsig om. När man har en skön film i bakgrunden . Funderar på om jag orkar se den andra filmen ikväll,eller om jag ska se den till frukosten kl 6 imornbitti. Ska ju upp tidigt och stå på loppis. Får börja traska i tid om jag ska hinna gå med alla grajjor =) Jag blev påmind om min födelsedag. Jag hade glömt bort. Jag tänker mest på mars som en jobbemånad, full med ovisshet och kringflyttning. Jag planerade att ha nån slags kalajs,kanske med utklädnad. Älskar maskerad. Men det får bli ett annat år ^_^ Hinns liksom inte med.Allt blir inte alltid som man tänkt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0