Mardröm.

Sov länge idag. Kände att jag behövde det . Dessutom var jag fast i en dröm. Staden jag bodde i drabbades av olika katastrofer,orsakad av en ond man. Första katastrofen var en STOR sandvåg som svepte in över gatorna. Jag räddade mig själv genom att klättra upp på ett cykelställ och hoppa. Andra ,en massa slingor med elektricitet som spasmade omkring och man var tvungen att undvika. Tredje katastrofen var jordbävning. Sprickor i marken som man var tvungen att hoppa över och beräkna. Riktigt läskigt. Den sista... svält...den onda mannen förvandlade allas händer till elefanttassar och försåg oss enbart med oskalade bananer. ooooo,den gjorde ondast! Fäään vad irriterande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0