Det FINNS inte!

Bah! Har varit sugen på kladdkaka hela kvällen nu! Det är nån nerv som fått fnatt och bara skriker efter kaka! Jävvra nerv! Satt och fantiserade om kladdkaka och dess olika tillbehörsmöjligheter tills jag kom på att det inte var till nån fördel. Satte igång en skräckfilm istället för att mota bort alla slags frestelser och begär. Spännande film. Där kör dom på vägen. Mitt i vintern. Ingen annan syns till. Det är mörkt. Och kallt. Ja det är ju vinter. Å så plötsligt kör dom ner i ett dike. Dumt. Ahja. Bilen startar inte. Dom är fast ute i mörkret. Det är vinter. Vad ska dom göra? Äta. Bra tänkt. Å nej. Dom har glömt maten på bensinstationen. Å nej ,det är för långt att GÅ tillbaka. Vad hittar dom i baksätet? Är det en? Ja det är det! KLADDKAKA! Tror ni jag skrek rakt ut i luften eller?!!?... ok,det gjorde jag inte. Men det hade jag gjort om det inte knutit saj i bröstet på mej! Det FINNS inte!!! Nu stänger jag av skiten och går å lägger mej!  GO NATT! :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh nej, här fick vi kasta kladdkaka igår för att inte Markus skulle föräta sig :) Det var megalänge sedan jag bakade en men jag hade en gäst hemma i veckan och då behövde jag baka något snabbt. Den gick supersmidigt att fixa så det kan jag göra om om du får ett sug snart igen :) Kram

2011-01-21 @ 06:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0