I Will Sing This Song For Me.

På lördag är det inspelning. Ska bli spännande. Åker till Linköping för att spela in en låt. Jag har funderat fram och tillbaka vilken jag ska välja. Kanske en cover? Kanske att jag skulle sjunga in den där till henne, eller den som morsan tycker om... Jag har tänkt klart. Jag ska spela in en egen låt. En som JAG vill. EN som jag kan stå för. En till mig själv. Det är lätt att glömma bort sig själv och jag är bra på det. Jag ska ta den svåra vägen, I will sing this song for me.

D är snäll och hjälper mig med det instrumentala. Sånt fixar inte jag, det blir bara massa plonk* :)
Lördag kommer bli en spännande dag. Jag längtar tills på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0