Inbrott.

Vaknade med en katt i munnen .Gott. Lasse klev ur och jag klev upp. Skulle åka en sväng med Dennis . Vi gick ner till hans jobbebil. Han gick till förarsidan och jag den andra sidan. Blidde helt paff. D kollade på mig igenom bilrutan och jag sträckte in min arm genom passagerarrutan....som inte fanns. Inbrott. Eller jag vet inte vad man ska kalla det för det var inget stulet. Jäddra losers. Fick plocka glas ur hela bilen. Paff man blir när sånt verkligen händer. Paff för att det händer och paff för att det inte händer oftare.

Vi käkade på en ny pizzeria idag. Inte ny-ny,men ny för oss. Jag råkade beställa en kebabpizza. Dåååligt val. Ok att pizza är flötmat men när man SER flötet ligga i små gula pölar är det INTE ok. Åt en pytteslize å lämnade resten. Vi begav oss därifrån rätt så snabbt eftersom vi kände behovet av att spy galla över dom. Prata skit gör man UTOMHUS :) Dennis rabblade upp alla ord han tyckte beskrev haket på ett rättvist sätt. Då såg vi ägaren komma mot oss. "Tacktack" sa han. Vi flinade och låtsades vara nöjda kunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0