Jag antar .

Jag antar att jag är besviken. Jag vet inte om jag har rätt att vara det ,men det är inget jag styr över.
Jag tycker inte om att vara besviken. Känner mig dålig och undrar vad jag kunde gjort annorlunda.
Jag kanske helt enkelt inte borde göra nåt. Det är jag bra på i vissa fall. Inte i sådana här fall.
Ibland vill jag vara kvar. Ibland inte.
Sällan vill jag stanna kvar på ett ställe länge. Oftast vill jag flytta.
Jag vill inte fastna i marken. Jag passar inte i mossiga skor. Jag vill vara barfota.
Det finns inga bestående "rätt" . Saker förändras.
Jag vågar chansa. Jag är glad för det. Jag är ledsen för att jag oftast chansar fel.
Jag ska inte stå still längre. Kanske är det dags att backa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0