Kill your radio.

Har köpt en gammal radio på loppis. BLev glad över mitt 50:-´s fynd! Bestämde mig för att ha den i köket. Jag har rosa i köket, så givetvis måste radion vara i rosa:D Jäddrar vad färg är dyrt! Blir ingen billig radio i slutändan ;) 350:- för en liter färg! Rena rånet! Men den kommer vara värd det. Jag har uppmärksammat en av mina svagheter. Noggrannhet. Jag gillar INTE förarbete! Jag vill att det ska gå snabbt att måla radiomöbler! Det går inte snabbt och jag fuskade lite. Men det kommer bli fint ändå. I´m sure. Tråk å behöva vänta på att färgen ska torka... man kanske kan fuska lite....

Fick även min nya peruk idag =) Ska bli kul att leka med nån dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0