Kliar i min hals.

Usch det kliar i min hals. Det är obehagligt :( Ja,det kliar ju inte så mycket som när jag hade "snålis-sjukan",men det är tillräckligt!
Vad snålissjukan är? Jo,(en ungefärlig historia)jag stod och valde på att köpa tre kiwis för 10:- och en hel korg med kiwis för 15:- . Köpte korgen. Givetvis var det ju väldigt mogna kiwis till detta pris och det dröjde inte länge innan de började bli lite mosiga. Självklart var jag då tvungen att äta upp alla kiwis. ca 15 st. Det gick på 10 min. Piece of a kaka. Faaast efter nån minut började det klia nåt så förbannat i halsen. Efter ytterligare någon miut var jag prickig i hela skallen. Det spred saj. Jisses vad FUL jag var. Eller jag menar, oj vad synd det var om mig. Ringde sjukuplysningen och hon frågade om jag ätit nåt lustigt. Men jag kunde inte komma på något KONSTIGT jag käkat. Ahja, det gick över sen :) Hon på läkarlinjen sa att jag eventuellt kunde vara allergisk mot tomater! Pfff. dååålig gissning.
Sitter och funderar på om jag ätit något billigt idag. Nä... ska väl isåfall vara den där yoggin som jag köpte två för tio.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0