När det finns så mycket snö...

I natt har det snöat ordentligt. Säkert 14,6 cm . Steg upp i morse för att se solförmörkelsen. Kanske inte så mycket att se... Men på något märkligt vis så missade jag den. Någon som "såg"? Tror jag ska rekonstruera en i morgon genom att blunda lite för länge.
Trots all denna snö och alla glashala gator har jag hittills lyckats hålla mig på benen. Utomhus... Däremot så lyckades jag idag halka på läsk. Det var ingen vacker syn och isdjävlarna måste svära nåt så förbannat! Här anstränger dom sig till max och så lyckas en slarvig läskdrickare få omkull mig snabbare!
Jag har många beslut att fatta. Det är nästan för många. Det jobbiga är att alla beslut hänger på det svåraste beslutet av dom alla. Kanske när det är avklarat,att jag kan få grepp om det hela?
Imorgon ska jag ringa kommunen. Jag ska fråga dom om dom har någon ny lokal till mig. Hoppas det. Jag skrev till 118 800 idag och frågade om en lokal här på sveagatan som ser tom ut. Vem som ägde den. Glömde dock skriva i vilken stad det gällde =) Smarta var dom dock och kollade upp mitt nummer för att lista ut stad. Det var kommunen som ägde den. Hoppas den är så ledig som den ser ut! Hade varit najs att få tag i en lokal dit jag inte skäms för att ta in kunder.
För er som inte har koll så har jag fotostudio. Det är inte mer spännande än så ;)
Nu ska jag glo på en svensk film som jag snålköpte på Siba för 19.90;- Den heter "Ping Pong Kungen" och är jättesvensk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0