Nu ska jag titta på film.

Ujuj, vad trött jag ÄR. Snälla Erika bjussade på semla. Lite ont i magen,men det var det värt! Like the people at Stadium! Stannade kvar lite i Norrköping efter jobb idag. Gick och strosade för mig själv. Det tycker jag om. Man behöver inget köpa. Bara gå omkring. Ah, nu råkade jag ju visserligen köpa en tröja och en brö´hållare,men det hör inte till saken. Gick även in till min Norrköpingsfrisör (har en i varje hamn...) å bad om en klipptid. Det är dags för det. Det jobbiga är att jag inte vet om jag sparar eller är redo för snagg. Det visar sig. På onsdag. Då blir det färg med. Jag vet inte vilken. Det visar sig. Onsdag kommer bli en uppenbarelsernas dag!
Denna helg kommer bli lajbans! Kanske liten snabbvisit på krogen imorn och sen partyparty med töserna på lördag!:) "Barbados" i parken. Får man INTE missa! Nejje, inte mina idoler direkt. Inte alls faktiskt,men det är ju skitsamma!...Gillar dom INTE ... alls!....usch!.... Det är inte dom jag går dit för!... pfffff.....Undrar om man kan stå så nära att man kan peta på dom...
Nu ska jag glo på tv-film! Dragonfly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0