Pigg som en mutter!Tysk mamma?

Jag har varit och tränat fotboll! Därför är jag speedad som en ahlgrens! Pigg som en mutter! Glad som en glass!  :)
Behövdes efter en tung dag.
På tåget, på vägen hem från jobbet , såg jag en farbror. Inget märkfärdigt med det. Men hans näshår! Mänskligt? NEJ, inte ner till underläppen! Äckligt!! Jag fick titta på nåt annat. Försökte tjuvläsa en käärings bok i spegling av fönstret. Det gick dåligt. Blev spegelvänt och suddigt. Det, tillsammans med gubben, gjorde mig faktiskt lite illamående. :D
Märkte att jag var trött när jag kom hem . Skulle ta med vattenflaska till träningen. Jag tänkte bara "vatten". När jag kom ut hade jag fått med mig ett dricksglas. Men fick jag nån DRICKS!? NEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0