SÅ fruktansvärt rastlös!

Sitter och hoppar på stolen här. Omotiverat rastlös. Har nyss varit och tränat och tyckte jag tog ut mig.
Vill hitta på något. Men är kanske lite sent kl halv 22 en onsdagskväll?
Tränar oftare nu för tiden och det är så jäkla skönt. Man kan focusera på bara det och svettas istället för att tänka. Jag tänkte dock lite idag. Sen, när jag blir mucklig om armarna (Ja,jag kommer ju inte bli värsta biffen,men va fasen liiite mer bula än nu tack:)) så kommer ju tattoon,som ska göras, att töjas. Tänkte jag. Och sen när man blir gammal och dallrig så kommer den ju bara pffffffff. Det är nackdelen med att göra på överarmen. MEN om jag gör något i surrealistisk stil så kommer det ju bli sååå Dahli! Löst!
Jag längtar verkligen tills det blir av! Har två på G nu. En i taget ,men vill ha båda:D
[Salvador_Dali_Explosion.jpg]
På radion pratade dom om saker som dött. Man fick ringa in och berätta sin story. Många roliga.
Jag kom att tänka på en plastväxt jag hade. Kom hem en dag och den hade dött!! Jag blidde ledsen ,för jag visste att jag hade lila fingrar,men inte att jag var SÅ blomdålig! Det visade sig dock att det inte var någon plastväxt. Stackars blomma. Jag trodde jorden var torr för att den var av plast. Men man ska visst vattna blommor. Jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0