Skön söndag.

Började dagen med träning. Skulle egentligen ha vilodag,men det är så roligt så jag kör vilodag en annan dag istället :)
Träningen eliminerades därefter med en pizza hos Madde. Det var det värt. Kul att slötjöta med töserna och försöka förstå sig på skidskyttestafett. Jag tror jag har fått kläm på den sporten nu,men det är inget jag kommer följa slaviskt kan jag ju säga . Det ser obekvämt ut.
Jag hoppas på en sak. Man ska inte hoppas för mycket, för då blir man besviken om det inte blir. Men lite kan man ju hoppas, så det gör jag. Tänk så mycket mer som hänt om man vågat lite mer! Ibland måste man dock förlita sig på andra. Det är jobbigast När man inte kan påverka själv.
Nu ska jag utveckla en annan stafett . Den går till ungefär såhär: Spring till kylen, rota fram Ben&Jerry´s glass. Slå en kullerbytta. Öppna glasspaketet. Sjung en sång. Ät upp glassen. Vicka på huvudet. Diska glassbyttan och släng den sedan i slasken. Klart! Mycket behagligare stafett. Det skulle jag vilja se på tv. Tror USA skulle ha bättre chans i det än i skidskytte. Där verkade dom lite sneda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0