Stressad.

Imorgon är det jobb i Norrköping. Jag måste sova snart. Annars kommer jag vara så trött när jag vaknar. Å det är dumt, för då ska man vara vaken!
Kollade nyss upp tågen. DOM HAR ÄNDRAT I TABELLEN! Gah! Nu går tåget 7 minuter tidigare än vad det gjort innan. Hela min plan rubbas. 7 minuter är mycket minuter på morgonen. Nä,men jag får väl låta bli att borsta tänderna. Ja, men jo,så får det bli. Och strumpor hinner jag INTE ta på mig. Äcklig i käften och barfota. Ja ,det är inte mitt fel. Ja, man borstar tänder i ca 2min och JA det tar 5 minuter med sockorna! Har en instruktionsvideo på youtube som jag följer varje morgon! Den är 3.34 å sen ska man ju rota fram ett par strumpor i ungefärlig kulör INNAN dess. Ne, men jag kommer väl bli förkyld dårå. Där rök den påsken. Jaja, får väl leta ägg och vara glad ett annat år då....

Kommentarer
Postat av: finaste

hahaha vad underbart du skriver..

2011-01-27 @ 08:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0