VEM ställde klockan!?

Vill man vakna när klockan ringer ? Oftast inte. SPECIELLT inte när man drömmer något som är bättre än verkligheten. Jag har förmånen att kunna drömma, vakna och fortsätta drömma på drömmen om jag somnar om igen. Kan vrida på en "fortsätt där du var sist" ratt. MEN när klockan ringer (ja nu är det ju ingen klocka, för det finns ju mobil) då är det omöjligt. Allt bryts och rasar samman. Irriterande! Så VEM ställde klockan(mobilen)!? Well ,det var INTE jag,så det måste varit.... nån annan?! Trååååkigt det är när man inte kan skylla på nån annan :/ Ahja, det är väl bara att stiga upp och inse att man måste face´a verkligheten även då jag står fast vid att drömmar ibland/oftast är bättre än verkligheten:)
That´s my motto!
Do not get stuck in reality!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0