Bertke Ranch . day one.

Har befunnit mej med Dennis hemma hon mina päron sedan i onsdags . Har inte kunnat fota någe eftersom jag glömde laddaren till kameran. Typiskt fotograf. Not. Har haft fullt upp hela veckan med marknader, minigolf och social träning ;) Stegade upp kl 3.50 inatt för att åka till Malmö Airport. Sitter på ett hotellrum utanför Kemer i Turkiet nu och är väldans trött! Har hänt en massa skojs idag men jag ORKAR inte rabbla förrän imorn. Nu ska jag bara dra täcket över nosen och hoppas att inte paddan utanför, på MINST 3deciliter , lyckas leta sig in. Vaknar jag med en sådan på läppen tänker iallafall jag skrika. Precis som dom skriker i bergen här utanför varannan timma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0