Dag 3 - siesta.

Dennis ligger å nassar och jag bara njuter av ac:n på rummet. En snubbe som sålde kläder i Kemer igår uppmanade mig att prova en klänning ,men jag förklarade att "I´m too uääh" . Valde det precis innan jag hann saj "I´m too hot". Hade ju redan förklarat för en annan klädförsäljare att " My ass is too big" så jag tyckte det räckte med sådana uttryck för dagen. Idag har jag suttit på servetter när jag åt. SÅ varmt är det här. Hade jag glömt att jag satt på dom när jag skulle gå så hade de suttit där under låren och skämt ut mig. Så JA ac is da shit!
Vi har legat vid poolen innan idag. Det blidde en riktig slödag. Behövs efter gårdagen. Vi bokade häståkning tills på torsdagkväll. Tog en timma så då skulle vi visst hinna upp i bergen en sväng. Spännande. Jag kan inte åka häst så bra. Dennis är mest orolig över hur han kommer se ut i ridmössa och hur man svänger. Jag lärde honom att man drar i hästsnörena. Det är SÅ skönt att bara vaaa- Inte stressa och inte bry sig om sånt man inte ooorkar bry sig om där hemma. Bara jag,Dennis och paddorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0