Flyga häst.

Imorgon åker vi tillbaka till Sverige. Vad ska man säga, det blev inte som vi tänkt oss,men hur hade vi egentligen tänkt oss och blev det sämre eller bättre =) ? Turkiet är nog inget land jag skulle vilja åka tillbaka till. Känns som jag varit här nu.
Vi har testat på det mesta. I förrgår testade vi åka häst. Varken Dennis eller jag är speciellt hästvana (läs inte alls) så vi anmälde oss som nybörjare. Vet inte riktigt om vi blev behandlade som sådana =) Fick hoppa upp och sen var det bara att hänga på ut i skogen! Inga instruktioner whatsoever! Min häst blev,helt plötsligt, hungrig. Han (eller hon?!) stannade tvärt vid en höbal som låg längst med stigen och började beta. Och som följd till detta intag av föda så kom ju konsekvenserna som ett brev på posten - Vi stannade hela ledet min nödiga häst och jag. Jag komunicerade mycket med min häst. Mest var det "Sväng", "Bra" , "Ursäkta att jag stör" och "uppigen". Man vill ju hålla sig på god kant med en häst som slängt av en annan passagerare. Mys med häst,men lite trist att bara gå.

Dennis tycker han liknar George Costanza till häst :P men jag tycker han är söt. Hästen tycker det är JÄTTEroligt.

Idag har vi åkt fallskärm efter motorbåt i havet. Det var såå himla härligt. Jag som är höjdrädd funderade först på att låta bli och nöja mig med att se Dennis sväva iväg,men va fääään ,man vill ju inte missa nåt! Underbart! Helt tyst när man kom upp på högre höjder. Det var verkligen högt,men det kändes inte så. Allt där nere var bara väldigt litet. Jag började sjunga där uppe i min ensamhet. Får du chans att testa, så gör det! Vi åkte ut med några andra turister. Jag vet inte vad dom sysslade med, om dom trodde dom var med i Top Model eller varför dom höll på att åla sig längst med den stackars båten. Dennis och jag bara flinade och behövde inte alls anstränga oss för att vara vettigast på båten ;)

När vi skulle åka ifrån Kemer stod vi på fel plats och väntade på bussen. Det kom vi på ungefär 6 minuter innan bussen skulle gå. Det blev till att springa! Inte det man väljer att göra frivilligt , i 35graders värme. Vi hann.

Ikväll har vi spelat tennis på hotellets tennisplan. Det var roligt. Jag hade inga bra skor med mig så jag spelade utan. Det bränner lite i fossingarna nu efter en timmes spel på asfalt ;) Dennis vann med 2-1 i set men jag måste saj att jag tycker jag gav honom en bra match!

Nu ska vi nog snaska på dagens gottisskörd och se nåt på youtube. Gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0