Första sittningen.

Igår åkte vi till Linköping för att kladda över min "gamla" tattoo. Klarade av en första sittning på ca 5timmar . Blev kallad Järnjungfrun då jag inte brydde mig om att klaga när han pickade sönder min arm. När det gäller fysisk smärta är jag mentalt stark. Tur man är det nån gång ;)
Det kommer nog bli bra när det blir klart. I hope so. Har iallafall en sittning kvar,men får vänta tills september. Segt. Höll på att bli en jäddrigt dyr historia då tatueraren råkade trycka in 4.5 mille när jag skulle betala. Jag påstod att det var TUUUR att vi såg det i tid! Tänkte först inte på att det faktiskt var högst troligt att köpet inte skulle gå igenom pga övertransaktion ;) Fick litta värk i ryggen efter att ha suttit så länge. Och i ARMHÅLAN. "Känns som jag gjort tusen armhävningar!"... Som om jag skulle veta hur DET känns. pffff  .
Inte lätt att få plats med ett vettigt motiv på 15 cm;) MEN vi hittade ett najsigt och jag ser,som sagt var, fram emot slutresultatet!
Dennis fick dokumentera och vara sällskap <3

Översta fågeln funderar jag på att ha oifylld :P Han är så söt :P Vi får se om jag ångrat mig till september ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0