Med en doft av nässpray.

Jag fick hem mitt nässpray igår. Testade det direkt och det var lika obehagligt som jag minns det! Usch! Men ååå vad lätt det blidde att andas sen. I felt high! Kunde somna MYCKET bättre efter det.
Imorse när jag skulle sniffa var jag kanske inte lika vaken och medvetande. Jag skakade som på beskrivningen ,körde en testspray ut i luften, men SEN tappade jag kopplingen. Spray i luften? Parfym? Jag gick igenom nässpraysmolnet och drog åt mig nässpraysparfymen. Ganska så direkt efteråt förstod jag :Fel.

Jag sov själv i natt. Det var längesedan. Å varje gång får jag besök på min sängkant. Jag låg vaken en halvtimma och väntade tills hon gått så jag kunde somna om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0