När man kör bil.

Vi var i Linköping igår. Jag körde. "Drack jag igår" frågade jag Dennis som satt brevid. Det hade jag ju givetvis inte gjort, kände mig bara avslagen. Jag ska inte bli taxikörare.  Man ska inte saj så till sina passagerare. På vägen hem åskade det. Jag duckade varje gång jag såg en blixt. Också en dålig sak att göra när man kör bil. Men det är bara naturligt att jag är rädd för åska. Har man växt upp i ett hem där man drar ut sladden till ALLT när man hör att det bullrar och man själv placeras under ett bord,så blir det så :)
Jag köpte en hatt och en liten kebabtallrik. Men åt inte all kebab för jag tyckte den var lite grå. Är litta kräsen. 
Dennis köpte ett kinekt och vi spelade lite när vi kom hem. Det roligaste var dansspelet och det tristaste var spelet där man hade en tiger till husdjur som man kastade bollar på...jag menar TILL , matade och lärde trick genom att kräla på golvet och snurra runt. Fååånigt!

Sitter och väntar på tvätt nu. Jag är dålig på tvätt. Sist jag skulle tvätta tyckte jag att den ena tvättmaskinen var mycket märklig. Hålet där man skulle hälla tvättmedlet i var lååångt in i en behållare. Jag gnällde lite och hällde i tvättmedlet. När jag sen skulle vrida in 40grader FANNS det ingen sån ratt! DUMT!...såg sen att det fanns ett alternativ som hette "skåpstorrt" AHA, torktumlare. Jag som varit så glad att det fanns TRE tvättmaskiner i min nya lägenhet. Fick hälla ut tvättmedelt ur behållaren som visst fanns till för att samla upp vatten...
 Dennis har gått å tränat och jag ska bara fixa tvätten sen går jag hem till mig. Ska städa lite och sen blir det till att sätta igång lite musik,rocka litta rockring, fixa lite bilder och ladda för sista arbetsveckan innan semester. Woho! Och så är det Tre dagar till den dag jag längtar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0