Packapacka.

Imorn drar vi ner till Skåne , stannar tills på söndagmorgon och sen åker vi från Malmö till Antalya. Såå nu har jag börjat packa. JÄDDRAR vad svårt det är - Som vanligt tänkte jag inte packa så mycket. Weeell så blev det kanske inte riktigt :) Jag packade tillexempel ner 5 bikinis. Det är onödigt,men hey jag HAR ju fem st bikinis och när ska jag annars använda dom?!  Packade även ner fem klänningar, 2 par shorts, en kjol , fem linnen, två tröjor och en hatt :) Det dumma är att jag såklart inte kommer använda allt ,men man vet ju inte vad man KÄNNER FÖR att ha på sig just DÅ. Sen ska man ju ha ner nessesär,skor, plattång, smink och sån shit ;) Jäjä, det blir nog bra.
Joss Ture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0