Peggel Fluff.

Såååja, jag kan härmed kalla mig för Spelnörd. Suttit och spelat Peggel till xbox 360 i exakt 5 timmar i sträck. Peggel fluff som jag kalla´rt. Vet ej varför ,det bara blev så. Det var skönt att bara sitta och slappa och käka choklad och spela. Dock ser jag bara en massa pluttar som far omkring vart jag än går nu. Och spelmusiken går på loop i skallen. Tiden bara flög iväg. Hade ändå inget annat planerat. En riktig slö-dag. Det var längesedan :) Dennis kommer inte hem förrän sent så jag kilar hem till mig efter att jag sprungit en runda. Kanske borde käka nåt innan. Inte blivit mer än det där chokladet :) Tänkte gå å hyra litta filmer, tända litta ljus och bjuda hem MIN Dennis ikväll. Hoppas på att hitta några bra skräckisar på Hemmakväll. Det finns det inte gott om direkt. Störigt att vi råkat se alla braiga filmer redan.
Jag har beställt hem nässpray. Jag bävar för dess arrival, ty jag HATAR nässpray. Det är obehagligt och äckligt. MEN jag tror jag är i behov av den sortens plågeri då jag har litta svårt att andas om nätterna. Kan kanske vara allergisk mot nåt. Vem vet.
Näeh, nu blir det en äggamacka, en löprunda och litta fix! HA det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0