90kr tills fredag.

Vissa dagar vill man bara sova. Idag är en sådan dag. Men nu när jag lix trotsat min vilja genom att både vakna OCH jobba, så kan jag ju lika gärna fortsätta vara olydig. Ska försöka hinna med att träna och laga mat innan älsk kommer hem från jobb. Tänkte överraska honom med lite käk. Får nalla på min tighta budget. Har nämligen bestämt mig för att klara mig på 90;- tills på fredag! Inte nödvändigt men kan vara nyttigt kanske. Har redan varit å snott en tredjedel. Köpte en klänning på nätet för 25:- . Hon jag köpte av var inte hemma när jag skulle hämta den,men hon sa att hennes son var det och att jag kunde ge pengarna till honom. Av någon anledning tänkte jag att sonen var runt 6 och att han skulle få den femma som blev över eftersom jag inte hade växel. Tänkte saj "Du får behålla växeln om du sjunger en sång." Sonens ålder översteg nog min förväntan med ca 10 år så jag tyckte inte det var läge att be om den där sången. Jag överlämnade 30:- å gick. Det får bli blodkorv med smör och lingonsylt ikväll. Gott! Shhhh...don´t tell him! Satte en bukett blommor under vindrutetorkarna på D´s bil i gårkväll. Han såg dom i morse och verkade bli glad...trots att de inte direkt var "finplockade utan snarare uppryckta med rot och mullvad!

Hemma hos D. Det är jag som stökar till och bor i kassar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0