Arga människor.


När jag gick över vägen idag stannade en bil för mig vid övergångsstället. En man störtade ut från passagerarsätet och SMÄLLDE igen dörren. Han stormade över vägen och svor medans han gick i raska steg efter mig. Jag blidde litta nervös. Det var läskigt. Han vek av efter ett tag svärandes och han röt åt par kääringar som stod i hans väg. Jag ökade takten och höll koll på vart han befann sig heeela tiden. Det är läskigt när människor är arga. Jag är också arg på vissa människor,men jag tror det är svårare att se på mig. Jag blir nog snarare ignorant och "hatar" på avstånd :) Oftast går det över ,men ibland inte.
Har haft magkatarr hela dagen. Det suger något fruktansvärt och känns som man är vrålhungrig. Men när man väl ska käka får man knappt ner nåt. Det är lätt att försöka sluta stressa,men saken är den att bara för att man tex GÅR saktare försvinner ju inte stressen man har inom sig. Nu verkar den dock ha gett med sig. Tur det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0