Dag 2.


I förmiddags drog jag med bror till Malmö. Shoppade en tröja till mig själv och en till morsan. Sen käkade vi inne på köpcentrat och åkte hem igen. Marcus har köpt ny bil så jag fick testa köra den hem. Nästan farligt lätt var det! På min bil tar ju bromsarna först när man tryckt ner pedalen igenom botten. Här tog de direkt! Man behövde inte heller använda tvåhandsfattning för att svänga ;) Mycket smidig bil! Har varit en sväng om hos farmor. Fick läsk och bulle och 4 småkakor så mättnaden håller sig på jämn nivå hela dagen verkar det som. Hittade farsan i hammocken när jag kom hem och tog över den platsen en stund. Jag ska också hammock! I mitt vardagsrum! Gunggunggung! Ska lägga mig där en sväng till nu å se på medan pappa klipper gräset.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0