Europe!

Det ringde en kvinna. Jag hann inte svara ,men hon lämnade ett meddelande. Hon sa att jag vunnit tävlingen. Vilken tävlig? tänkte jag. Men det är ju lite skitsamma för det är ju alltid kul att vinna! Jag ringde upp (om ni inte får tag i mig ,tala in ett meddelande att jag vunnit nåt så ringer jag upp direkt ;)) Det var en trevlig röst som berättade att jag vunnit en biljett till Europe´s konsert i valfri stad. Jag blev glad! Det hördes nog. Jag valde Linköping och godkände att dom publicerar mitt namn i nästa tidning av Body Art. Yay! Jag ska få se/ höra Joey Tempest live! En av mina stora idoler! Kanske får ta med mig plockepinn eller nåt och sysselsätta mig med medan deras turnékompisar spelar - Jag älskar inte Takida- Men det är sånt man får ta när man ska se EUROPE! :D ...gratis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0