Förstör ett bord.

Jag håller på att förstöra ett bord. Det är roligt. Tänkte bara sandpappra först,men jag drog fram farsans hyvel istället, den gjorde större "nytta". Jag köpte bordet på föreningsloppisen igår. Hjälpte ju min gamla fotbollsklubb att sälja lite . Det var sjukt varmt. Mina ben går inte att böja smärtfritt idag. Har bränt sönder knäväcken. Ser fånigt ut.
Idag har farmor varit på besök och vi har grillat korv. Tog några parti kubb medan farmora satt i sin kepa och kollade på. Hon fick äta sin första isglass idag. Vi tvivlar dock på att det är den första isglassen på 95 år :)
Ska köra och hämta Candra och sen drar vi till min faster och käkar raggmunk! Där väntar även annat finfrämmande :D

Frukost ute på terassen.

HAr massa bilder att lägga upp så fort jag kommer hem till min dator =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0