Idag är jag jätteledig.

Inledde dagen med att träna litta boll vid 9. Drog med mig Dennis till gymmet efter det och avslutade träningspasset med en glass! Tanken var att jag skulle städa i eftermiddag men efter lite konsert i duschen kände jag att jag ville vara lite ledig. Så jag färgade brynen (glömde färgen i och utbrast ett AH! när jag råkade gå förbi spegeln) sen satt uppochner i min fåtölj och glodde på tv resten av min städ-tid. Det är jobbigt att sappa när man är lat och fjärren ligger för långt bort!Nu sitter jag hos D och är vrålhungrig! Vi ska väl vandra iväg och köpa potatisgratäng och kassler snart. Om vi väntar för länge kommer det bli akutpizza istället och det vill vi ju inte...eller vill vi?!

Stök. Det blir väl bättre...nån gång :) Bordet har jag trasat sönder med hyvel! Det är kul att förstöra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0