Ledig onsdag.

Imorn är jag tjoho-ledig! Så där mitt i veckan break som jag behöver just nu. Ska jobba på mitt lilla projekt. Det ska bli kul och jag längtar. Hoppas jag hinner grilla litta med Dennis också det hade varit mysigt. Och så avslutas dagen med sista seriematchen för denna säsong. BRA dag so it seems.

Köpte en liten flaska vin som vi ska korka upp om en stund och avnjuta med några kex och kanske en film?
Kääringen som stod framför mig i kön på systemet pekade på min flaska och sa till sin guuube "En såndär e ju lagom" sen sa hon samma sak till mig och jag nickade och höll med. :)
LÄNGTAR till min riktiga semester! Då ska vi dra till utomlandet och det ska bli SÅ najs! Tills dess får jag nöjja mig med Sveriges överraskande väder , som jag för tillfället ABSOLUT inte vill klaga på! Jag vill bara vara ute och hoppa hoppsansteg och sjunga barnsliga visor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0