Midsommar

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Jag var helt matt igår. Orkade knappt röra mig över huvudtaget. Läskigt. VI skulle springa en sväng men jag orkade verkligen inte röra mig i en snabbare hastighet än långsam gång. Stannade på vägen å satte oss på en brygga full med ankbajs. Det var mysigt. Solen var framme. Sen gick vi hem igen. Inte så mycket till springtur där inte. Satt inne tills kl halv 22 då jag kom på att jag ville ha ostbågar. Vad har öppet så dags en midsommarafton!? Pressbyrån och INGET annat! Jag hittade en ostbågepåse i EXAKT lagom storlek! En sådan påse man får käka upp helt själv! Perfekt! Glodde på "Independence day" och ska se klart sista timman nu ,så här på midsommardagsförmiddagen. Idag ska jag bara slöa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0