Min dag med Göte-

Normala människor spenderar inte en varm dag som denna i en kokande bil. Så jag fick göra det istället. Mitt lilla projekt blev uppskjutet pga anledning. Så jag improviserade istället ;) Tog med mig min hund Göte som sällskap och vi åkte bla till McDonalds i Mjölby. Första gången jag körde Drive-In! Häftigt! Dom nådde knappt ner med maten till min lilla bil ;)
Körde vilse i skogen och svettades ihjäl några gånger. Funderar på om det är olagligt att köra i bara BH.
Dennis mötte upp i skogen och vi tänkte gå en sväng. Men vi vände efter att vi hittat några människoben-ben liggandes bland snåren. JOO jag loooovar det var från en människa. På säkert!
Avslutade kvällen med världens bästa fotbollstjejer. Vinst med 5-1! Härligt avslut på säsongen!


Min bil är så stor och skrämmande. i EN vinkel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0