Nytränad,nyduschad och nyhandlad.

Åkte till gymmet med pågarna och fortsatte sen hemma. Rockade rockring till ett helt avsnitt av "Big bang theory". Älskar den serin!Älskar även den träningsformen. Det tar och det är enkelt. Sitter med en skål fruktsallad och en påse godis. Älskar den dieten. Det tar och det är enkelt ;) Jaaa godis en torsdag. Lite får man välle fira att det är minisemester! Jag har glömt ,hur många gånger som helst ,att det är midsommar. Antar att det är för att vi inte firar det ordentligt. Eller iallafall inte på nåt traditionellt sätt. Vi köpte en köttbit och bearnaissås på ICA, det får duga ;) Om man drygar ut det med lite film och litta mys så blir det nog en fin midsommar ändån.
Nu ska jag knapra vidre på mitt kvällssnask och hoppas D sätter igång en av mina favvisfilmer snart : The hills have eyes" Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0