P1.

Hemkommen från faster. Det blev många goda raggmunkar plus glass. Proppmätt! Kusin Frida och hennes Alex var också där och det är alltid lika kul att träffa dom med! Önskar ibland att jag bodde närmre.
När jag kört hem bror och Candra satt jag på radion som sällskap. Råkade slå på P1 och lyssnade på det hela vägen. Det var en man som bröt på tyska som talade om literatur. Jag vet inte riktigt vad det handlade om för jag är tyvärr så fruktansvärt ointresserad. Satt mest och försökte komma på vilken seriefigur i "DuckTales" han lät som. Höll på att domna av efter en kvart men vaknade när det lät som att bilen höll på att gå sönder. Det gnisslade till nåt så förbenat och jag blev livrädd. Det var dock ingen fara med bilen. Det var bara P1 som bestämt sig för att lägga in en uppväckande fiolslinga mitt i alltihopa. Jag förstår inte. Men som sagt, P1 är inte riktigt jag.
Nu måste jag o-dricka. hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0