Efter regn kommer... maskar.

Igår var en bläh-dag. Idag är ingen bläh-dag, idag är en bra-dag. Känt mig glad hela dagen faktiskt! Tillochmed på tåget =) Det är sol ute nu för tiden! Inte för att jag ser nån som i studion jag jobbar,men man känner liksom ändå av det. Varit på fotbollsträning nyss och jag har verkligen saknat det! Tur att jag hann hem i tid! Håller på att tömma min studio så smått. Det börjar bli glest med saker nu. Idag har jag sålt en fåtölj och en mask. Har sovmorgon imorgon. Tror dock att jag ska hålla morgonrutinen vid liv och gå upp å träna lite istället för att såsa kvar i sängen. Bra start på dagen! Nu blir det fil och nötter och titta på tv! Inget bra alls går det ,men om man slår av ljudet och sitter och gör egna röster funkar det mesta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0