Fynd.

Igår när jag gick hem från tåget så skuttade jag inom på EriksHjälpen. Hittade en fin pinnstol och en tjusig pianopall. "Dom vill jag ha". Betalade och... gick. Otympligt att bära både en stol ,en pall , väska och två kassar genom halva stan. Förkyld som jag är var jag helt anfådd och genomsvitt när jag kom upp. MEN nöjd  =) Ska spraymåla dom vita och fixa dyna till stolen. Kommer bli kalas!
Klickade även hem dessa loveliga röda skor! Älskar dom! Jättesköna! Köpte även en pälsväst,men den passade inte riktigt. Nån som vill ha ;) ?
Nu ska jag pilla lite med några bilder och sen blir det tv och SOVA. Sista jobbedagen imorn för denna vecka. SÅ skönt. Att vara förkyld tar på krafterna.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Fin stol, vintage style :) pallen var också fin! skulle behöva en i hallen.



Är det skorna från nelly? jätte fina, har sånna fast i svart.



Jag kan sätta in pengarna på ditt konto när lönen har kommit :) vill hemsk gärna ha örhängerna!



xx

2011-03-24 @ 00:34:33
URL: http://carlapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0