Glad.

Kan man bli annat, när man kommer hem till en TOM diskbänk! =) Jag fattar inte hur det gått till!? Den som var så överöst igår! Såg ut som här bodde 8 ungkarlar och en häst.Typ. Men nu är det vackert! Tack Dennis AK. Diskfjollan ;) Varit och jobbat på Stadium ,som vanligt. Fotat skateboards och kalsonger. Mycket trevligt. Tog ett tidigare tåg hem eftersom jag fick en lägenhetsvisning. En lägenhet som ligger ca 2 min från stationen. MYCKET bra. Den håller på att bli renoverad så jag hade lite svårt att se helheten, men måste säga att den faktiskt föll mig i smaken. Tapeterna kanske inte var sådana som jag personligen hade valt och furuknoppar är inget jag föredrar ,men det funkade. Får väl sätta upp en massa tavlor och köra knopplöst ;) Gah! Ännu fler beslut! Men nu när jag sitter och tänker på den så känns det bra i magen. Högt i tak var det och högst upp. Just the way I like it. Hälsade på en farbror nere i källaren, när vi skulle titta på tvättstuga och garage. Han presenterade sig och namnet lät bekant. När jag berättade för Dennis så fick jag veta att det var hans morfar :D Jag har alltid velat bo granne med en morfar =) Nu ska jag jobba undan lite bilder och sen blir det film med Dennis- Ska bjussa honom på pizza för att han var så söt och diskade! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0