Jag borde ha husvagn.

Kollade på en lägenhet i tisdags. Hon skulle höra av sig idag. Det gjorde hon. Den är MIN! :D Yay!! Blev lite orolig när hon sa att hon skulle kolla upp mig. Men såklart hade jag inget att oroa mig för! Dom jag bor hos nu hade tillochmed kallat mig för "en pärla" Snällt! Sååå ... flytt i maj :D
Jag får den i April så jag får göra vid den som jag vill ha den.
Ska bli kul. Jag borde ha husvagn istället. ingen blir förvånad när jag flyttar. Men nån ska ju försörja adressändring.se och den här känns bra nu med tanke på att den ligger granne med stationen! Hoppas nån vill hjälpa mig att bära litta grajjor nu dessa månaderna :) BlinkBlink.
Räddade dagen detta. Hoppas jag känner mig litta piggare framåt kvällen,så kanske det kan bli en riktigt bra helg!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh grattis till lägenheten! Vad roligt :D



och jo, om det är dessa örhängen http://tildafingal.blogg.se/images/2011/img_5107_137923912.jpg så är jag intresserad!



Kram

2011-03-21 @ 22:21:42
URL: http://carlapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0