Knäck.

Jag är i behov av knäck. Inte julgodis och inget extrajobb,utan riktigt KNÄCK. Min nacke är trasig och den vill ha knäck. Ge mig knäck!!
Sitter och lyssnar på låtarna jag ska sjunga på en väns bröllop. Dom är fina. Gillar den ena särskilt mycket. Hoppas jag kan göra den rättvisa. Dennis är ute och handlar bröd, för det var visst slut. Vad vore livet utan bröd? Brödlöst.
Jag har bokat 2biljetter till " Hur många lingon finns det i världen". Tänkte vi kunde se den på fredagkväll. Tror den kan vara mysig. Jag önskar det vore fredag imorgon . Det är det inte. Vad jag vet. Dumt. varför ska man alltid önska sånt man vet man inte kan få? Skärpning. Jag önskar mig skoskav. Yay! I made it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0