Min fredag, full av beslut och ostbågar.

Nyss hemkommen från en lägenhetsvisning. Den var fin. MYCKET närmare stationen. MYCKET större och tyvärr mycket dyrare. Fick lite klaustrofobi i badrummet. Inte för att det var litet direkt ,men dom har klämt in en tvättmaskin som täcker halva duschen. Jag är ju lite mer sugen på badkar ,men resten var övervägande tillfredsställande så det kanske går att kompromissa.
Frågan är nu om jag vill lägga så mycket varje månad på att... bo. Det var ett annat par i övre medelåldern som var på samma visning. Mäklaren frågade hur många vi var i min familj =). Har tills på måndag på mej att fundelura... på hur många vi är och på om jag vill ha den =P
Det var ett av dagens två beslutskrävande missions.
Det andra är : frisören.
Jag får ångest varje gång. Jag känner mig aldrig riktigt säker. Det är inte frisören jag är orolig för, det är mig själv!
Även om jag har bestämt mig för att bara klippa topparna,så VET jag att det inte alls är säkert att det blir mitt svar när frisören frågar " hur ska vi klippa idag?".
Det är det som skrämmer mig. Men samtidigt är det lite spännande ;) Vi får se vad det blir idag!
Nu ska jag retoucha litta bilder och sen blir det frisören,lunch,mer retouch, städning,bokföring,ostbågar...och annat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0